Aktiesnakken — Juli 2011
-
yep
-
dobbelt suk
-
Det mest deprimerende var opgørelsen over, at DK kun voksede 7% i forrige årti. Det er jo vanvittigt...
-
jeg synes det danske markedet er trist. Lad os købe nogle amerikanske aktier
-
Stesolid
-
Kidding aside, så afventer jeg. Købte nogle positioner lidt for tidligt, men det tager jeg så med. Tror vi får en optur igen.
-
Jeg er også i afventningsmode
-
Tja, men C20 er endnu ikke nede i 415, som var sidste bund. Det er kun Helsinki der har ramt sin seneste bund.
-
Blev lidt inspireret af snakken om Trina Solar. Den er i nedtrend, så det med at fange den på bunden ...., men analytikkerne er ret enige. http://finance.yahoo.com/q/ao?s=TSL
-
jeg tror jeg laver en trading note på solar. Mere for at have en undskyldning for at supplere op
-
hvis der ellers ikke er fusk i tallene, så er den piv billigh
-
p/e 4,5!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind