Aktiesnakken — Juli 2011
-
@indeksmanden de er ramt af atomkraft nervøsitet
-
jeg holder mine og overveje supplering, men vi skal nok lige se det næste regnskab før
-
Hej tak for svar jeg har læst med fra sidelinje og set problemstillingen med a-kraft men virksomheden synes stadig sund
-
Og jeg leder derfor efter en godt indgangskurs
-
skal love for at den ud-af-det-blå artikel i glunz fik sparket gang i aktien....ser noget suspekt ud
-
det er jo meget abnormal aktivitet
-
overvejende sandsynligt. at de har en løsning på mandag. Denne fra Kina. http://en.21cbh.com/HTML/2011-7-28/LGFV-Trust.html
-
-
Når jeg vil se nyheden: Moody´s bekræfter Aaa ratingen.. osv får jeg bare en tom hvid side fra 01-01-70 KL. 1/1 1970 01:00 .
-
Skal man være + medlem for at se nyheder på PInvester??
-
Bare skriv det så jeg slipper for at ærgre mig, så ved jeg da at det er derfor.
-
hvor ser du den nyhed henne?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind