Aktiesnakken — Juli 2011
-
Godt trade du lavede med Broadcom, aka.. Hvordan spottede du den?
-
Jeg gik igennem alle iphone leverandører
-
Og gik så igennem regnskaber for at tjekke nøgletal
-
@ aktien. Jeg taler med de andre analytiker hoveder om det. ideen er god
-
Der sker store ting i chips/mobil/infrastruktur sektoren. Stm blev ramt hårdt af nokias nedtur
-
Sålænge det er under 5% af porten så gør det ikke noget. Jeg vil helst i udlandet og finder dem. Tyskland, japan, us og kina
-
@aka - Det må have været et større arbejde.. Men hatten af for det..
-
De har stadig nogle punches tilbage i sig. Q1 bliver afgørende for deres fremtid. Der shippes de første microsoft mobiler for alvor
-
Tak kristensen. Jeg kvitterer tilbage for dit bankanalyser m.m
-
Det er et godt spørgsmål. Det vil q1 vise så man skal kigge efter reviews og se om folk køber dem
-
Så man behøver ikke at have hastværk med at komme med i nokia. Klarer de den skal de over 10. Klarer de den ikke skal man holde sig væk
-
Men nokia bliver aldrig det samme igen. Apple har crushet dem alle. Rimm/blackberry brænder også
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind