Aktiesnakken — Juli 2011
-
I første omgang gælder det for vestas om at sikre sig 2011 resultatet. Det er vigtigere end målet om de 7-8.000MW
-
Så derfor er det vigtigt med ordre til levering i år idet de endnu ikke er i hus og tiden går
-
Hvis ikke de havde den kapacitet så skulle de jo allerede have nedjustert
-
Og de kan trods alt levere ca 5000mw på 6 mdr. Så det er ikke kapacitet de mangler
-
ordren her er turnkey, så parken skal afleveres førend de kan bogføre den
-
denjoer jeg følger ikke danske bank så det er begrænset hvad jeg har at byde ind med.
-
coller det vil parken også i Q4
-
yep - men nu er jeg grundlæggende kritisk overfor completition dates ifm. vindmølleparker... men det er jo nok ikke vestas' skyld

-
haha ja men tor liiiige vestas har noget bedre styr på det end ges/nordex
-
men ja 5 mdr til at opstille dem og idræftsætte dem kræver at developeren
-
også har gjort deres forarbejde godt på civil work
-
jeg noterede bare at der er gns. 3mdr til at opstille og aflevere.... og det synes jeg er en lille margin når man ellers kigger på nogle af
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind