Aktiesnakken — Juli 2011
-
Hold da op en tynd handel markedet starter ud med i dag..
-
ja det er vel også høj sæson for ferie lige nu
-
tak grool. Jeg læste q&a igennem og de virker faktisk meget bullish på q3
-
så jeg vil tro at det er en keeper også frem til det regnskab, men 10% på en dag er også meget godt
-
Normalt trader jeg ikke så hyppigt skal jeg lige sige.
-
det virker som om broadcom ligger i et ret sweet spot i industrien lige nu. Dem og Intel gør det rigtigt flot
-
Hvis Apple pusher hårdt igennem næste kvartal, så tror jeg måske på samme nummer
-
og jeg vil faktisk tro at det ikke er det bedste tidspunkt at sælge på lige nu, med al den uro om gælden (det var lange svar)
-
jeg fortsætter
Det der er interessant med den branche er, at det er svært at se hvor væksten stopper med microchip -
ja grool. netop det tror jeg også på med underleverandørerne, men broadcom lå klart bedst fordi den som fortune 500 var rimelig sikker.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind