mener iøvrigt at have hørt at der er restriktioner på koncentreret salptersyre - hvilket er essentielt for dit projekt
Det eneste der kan stoppe den slags er at der er nogen i hans omgivelser der griber ind.
Der sidder nogen og tænker - måske skulle jeg have ringet - da han sagde/gjorde det eller det.
Holder teorierne om at han har brugt en gødningsbombe - er jeg helt overbevist om at han har testet en sådan inden
Jo, det er pointen BOB. Man kan ikke forbyde sig ud af alting.
det ved jeg ikke - men skulle det at nogen afskyr islamisk terror få dem til at se igennem fingre med at en kugleskør kammerat planlægger
at myrde 84 unge mennesker og sprænge Oslo centrum i luften ?
Man kan reelt udtrykke lyst til hvad som helst uden at nogen kan gøre noget
Før der er uomtvistelige tegn eller beviser på at handling vil følge handling
Jeg snakker ikke om tanker eller uoverlagte udtalelser - jeg snakker om handlinger -test af bomber -test våben
gentagne - helt ekstreme - synspunkter - som du ikke kan/vil skjule -
Det bliver vi vel klogere på med tiden, om nogen vidste noget eller om han vitterligt er en loner
Ak ak - de åbne samfund under attack - indefra ......
Hjælp mig: Jeg overveje at investere kraftigt i c20, men er det kun mig som synes det er et ret dyrt index?
Hvis man ser på et chart, er det næsten på højde med niveauet FØR krisen
Hvilket faktisk overrasker mig...
Hvad sker der, hvis du trækker Novo ud ?
hmm, så bliver de formentlig noget billigere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind