Aktiesnakken — Juli 2011
-
fordi i som regel tager jer ganske pænt betalt kristensen

-
@Kristensen: Jeg ser det samme. Det er f.eks. også derfor virksomheder som Vestas får smæk smæk smæk af mastodonter som Siemens og GE.
-
Selvfølgelig - det kræver aktionærerne jo

-
Jeg har iøvrigt set et par helt vilde ting hos danske bank på det seneste... det jeg bare ikke kan finde ud er om der er et eller andet de
-
@Kristensen: kan tilbyde finansiering.
-
ikke fortæller os om at de er i deep shit... eller at de er ved at opbygge landets absolut sikreste udlånsbog.
-
eller en sidste mulighed....de vil blot ikke have kunder mere.... uanset at disse har været gode kunder i 30+ år.
-
@Thure - du har muligvis ret, men det er en anden skala end jeg arbejder i... GE og Siemens har bare den fordel at de er mastodonter..
-
danske bank er i store problemer
-
nu ser det ud som om at dansk realkredit og dermed danske kan ånde lettet op, men det er en stakket frist
-
@Kristensen: Princippet er det samme. Om du skal låne til et lille nyt garage-projekt i banken, have kassekredit til at købe en
-
@Coller - hvad bygger du det på? Hvad har du set?
-
et par lånesager hist og pist bl.a.
-
@Kristensen: tøjkollektion, lån til nye fabrikker, massiv finansiering af en vindmøllepark.
-
Okay...
-
eller skal vi sige mangel på udlån... hist og pist

-
det er outlooket der presser apple tror jeg
-
er det ikke vildt at de sælger HVER ENESTE IPAD de kan producere?
-
@Thure - Jeg er ikke uenig i at bankerne er blevet mere tilbageholdende. Men risikoen er forhøjet idet fremtidsudsigterne er utydelige..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind