Aktiesnakken — Juli 2011
-
en der ved, hvilken form for selskab,manskal oprette, hvis man har 50k til investering? eller skal man bare gøre det privat?
-
tænker evt noget, hvor venner og familie evt også kan indskyde 10-20k... any ideas?
-
hvis ens mysql platform har for stort overhead i forhold til konkurrenterne - saa har man et langsigtet problem

-
er i begyndt at sharde med mysql endnu? (det er foerst der problemerne med koden kommer)
-
gør det privat... der er ingen fordele ved at oprette et selskab fra scratch idag til investering
-
alt andet lige.... medmindre du skal op og eje 10%+ af et givent selskab/aktie...
-
Nykredit hæver anbefalingen på Nordea til "køb", hvor den før hed "akkumulér" http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10306374/NordeaNykredit:-Anbefaling-op-til-
-
takker collersteen...
-
ACID er dog et problem med den IBM mainframe

-
Nå så drunknede pointen alligevel

-
og naar FB foerst har scaled hardware, sharded, af-normaliseret tabellerne, memcached alt... saa er det et kodnings helvede af kompleksitet
-
ja jeg ved det

-
hvad er der i vejen med GEN?
-
stiger den?
-
det gør den da også
-
så bliver masha glad
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind