Ja gid man havde haft et SL i Genmab
milde makrel for et apple regnskab - spændende at se hvordan den åbner
HRmunk: Kan ikke se vestas kan undgå at nedjustere årets resultat med 10-20% pga. manglende ordrer. Kapacitetsomk. dræner kassen.
ja - eller var det om vestas?
Tror apple stiger mere end 7%
Thure: Vestas mangler 5-700 MW for at komme i hus med i år. Det er selvfølgelig træls, men har svært ved at se det som noget enormt problem.
Men det er selvfølgelig problematisk, hvis Vestas påbegynder endnu en ordrertørke.
HRmunk: Vil vurdere en nedjustering på 10-20% for Vestas vil være massiv, idet Ditlev Engel ultra stædigt at fastholdt forventningerne.
Men 2011 er stadigvæk påvirket af det lave ordrerindtag i 2008/2009
HRMunk - hvor får du 5-700 fra - rammeaftalen indgår kun som 80MW - se Vestas hjemmeside....
Gik under MA200 idag og der lå massivt med sælgere i luk - og GSI solgte stort ud.... tror nogle ved noget om
HRmunk: Markedet har nul tillid til Vestas/Dit Engel p.t. Kan ikke se det kun skulle være spekulation. Somehing is rotten in Denmark!
at der er en ny obligationsudstedelse/emission på vej
Jeg læner mig op af Troldmandens vurdering på 500 MW. Desværre ingen selvstændig tankevirksomhed
Troldmanden hælder vist til at der er en emission på vej i Vestas
Thure jeg er enig i at der ingen tillid er til Vestas og at det ikke er spekulation, der har trykket Vestas ned
Jeg er bare ikke enig i markedets konklusion
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind