min gak vestas 160.. irriterer mig at den falder men mon ikke den kommer på 1 års sigt eller bruger jeg stigning på at reducere
sydbank købt efter stresstest røg til 112,90 med meget lillle gevinst
Thure. Gad vide om det er det samme hos danske?
Køber nok flere vestas omkring 110, herefter for hver 10 den falder.
Hvis du skal bruge pengene til et hus om et år, tror jeg der var mere sikre alternativer til vws..
Jeg har en tyrkertro på at de mange endnu ikke ekserkverede ordrer fra sidste år vil lægge en bund under kursen på Vestas
Ved dog ikke rigtig, hvordan markedet vil reagere på en evt emission
Kristensen... enig.. derfor reducerer jeg også ved de næste stigninger.. har gak 160.. vil gerne ud til en højere kurs end dagens...
men Vestas kan holdes selvom vi flytter om 1 års tid.. så sælges de andre aktier..
HRmunk: Aner ikke hvad danske tager.
Håber bare de begynder at levere de ordrer som mangler i pipelinen.. er træls at se kursen rasle.. derfor overhold SL det har jeg ikke været
Ville holde mig langt langt langt væk fra Vestas. En massiv nedjustering synes uundgåelig.
Ja gid man havde haft et SL i Genmab
milde makrel for et apple regnskab - spændende at se hvordan den åbner
HRmunk: Kan ikke se vestas kan undgå at nedjustere årets resultat med 10-20% pga. manglende ordrer. Kapacitetsomk. dræner kassen.
ja - eller var det om vestas?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind