Aktiesnakken — Juli 2011
-
Danske pensionskasser har p.t. ret få aktier pga. af deres 4% garantier. Så der vil vi se et skift ind i aktier
-
men AAA er en rotation inden i obligationssfæren
-
AAA- problematikken
-
Vi huske jo alle sammen hvordan de store investment banker faldt i 2008 på netop dette
-
Pensionsselskaberne har simpelthen intet valg
-
og vi taler om megabucks
-
og for lige at få det med de danske ind i konteksten, så handler det ikke om AAA problematikken, men om at de er ved at løse sig fra 4%
-
garantien til medlemmerne og derfor nu kan rotere pengene over i andre aktivklasser. Så der ligger noget godt og vente på os aktionærer i q3
-
+q4
-
@masha - Håbløs

-
hvad synes I om ordbogen er den ikke genial. Jeg elsker den!
-
måske skal man være nørd
-
for virkeligt at sætte pris på den
-
der er skam ikke noget galt i at være nørd

-

-
Apple lægger godt op til dagens regnskab. ATH i går i 373
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
eller nedbringende gennemsnit