Aktiesnakken — Juli 2011
-
Falder knap 5% til 17,58$
-
Ja det kan han jo have ret og regnskabsfusk er nok det værste, fordi så kan man slet ikke regne på casen
-
Den kan jo være pivdyr eller pivbillig.
-
Men er der fusk i bøgerne hos en del af kinesiske "solproducenter", er det ikke sikkert der virkelig er den vækst i branchen som angives?
-
Nej så kan man slet ikke regne med noget, men trina er en rimelig stor spillermså vil have svært ved at tro det
-
Men hvis der er fusk i Trina, kan der godt nok være fusket i mange kinesiske selskaber..
-
Præcis. Det er jo lidt af et internationalt flagskib
-
Meget enig aka...
-
Og derfor man kunne få en trang til at kigge mod First Solar i stedet, som er en stor vestlig spiller....
-
DaqXawrecytuåå,pøfaAdrvilv l
-
P
-
Det jeg forsøgte at skrive var at det jo netop er de meget attraktive nøgletal i trina men går efter
-
Lige præcis!
-
Også netop fordi de ikke er teknologisk førende (ps lad vær med at have chatten åben når du rengør din Ipad)
-

-
FSLR handles til p/e på knap 18.. Det er noget over TSL med 3-4 stykker. (Hvis der stoles på regnskaberne)
-
-
Vestas har fornyet sin servicekontrakt med fire vindmøllerparker i Spanien. Parkerne består samlet af 57 V90-2.0MW møller.
-
Det er 3-4 stykker der får ens mundvand til at løbe pe 18 får mig til at føle mig total tør i spyttet
-
Vindmøllefarmene er installerede fra 2006 til 2011 og ejeren er E.ON.
Fornyelsen af servicekontrakterne er på 5 år.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind