Aktiesnakken — Juli 2011
-
Ja den med Taiwan er en reflektion over hvad kineserne en dag beder os om. Mit bedste bud er Taiwan
-
Stor skat fundet i Indien. http://www.cosmostv.org/2011/07/billions-worth-of-treasure-found-in.html
-
ja. Kineserne er kloge. De har sikkert en 5-6 ting på deres liste over hvad de ønsker.
-
ja det har jeg læst en del af på Uni, men det er maaaange år siden
-
enig radek. Iøvrigt er det en gammel visdom at adgangen til at rejse penge allerede før Napoleonskrigene har afgjort slagets gang
-
Det er blandt andet der at Rotchild (ufortjent) har fået sit dårlige ry
-
Jeg kan i den sammenhæng anbefale at læse Ascent of Money. En fantastisk bog
-
i den sammenhæng skal du tilbage til kampene mellem de italienske bystater i middelalderen - de opfandt obligationen for at føre krig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg ved, at det er vilde udsagn, men nogen gange skal man prøve at se ekstremerne for at finde sandheden i moderationen