Gobe: Dit argument for at købe Sjælsø er? Godt nok på noget af en nedtrend
I am not saying. I am just saying
Rene TA betragtninger suppleret med genkøb på et lave niveau. Kig på TA i aug/okt 2010. Derfor.
ok tak. Jeg må lige kigge lidt nærmere. Jeg har desuden et spørgsmål til proinvestors ekspert panel.
Jeg ligger pr. d. 8 juli i år inde med en del overskydende cash fra et lejligheds salg.
Dem vil jeg gerne investere men i MEGET lav risiko. Jeg har fået ørene i maskinen med diverse biotek og ønsker ikke flere penge i det.
Har proinvestor nogle gode forslag. Horisonten er kun 3-6 mdr. Og det skal være så godt som sikre penge!
Aftaleindskud indtil videre og max 750 K/pengeinstitut. Og kan du få dem til at tilskrive renter hver måned, - så er det fint.
Mener ikke, at statsgarantien dækker renter.
ja jeg vil nok også undgå aktier med den risikoprofil. Du har grækenland der spøger i makroen
@Skandis: What Gobe said. Exactly what Gobe said!
Jeg har nordea bank lige pt. Tror ikke på de går konkurs lige med det samme. JA lige præcis aka. Netop derfor jeg ikke vil ind i aktier
men renten på et aftale indskud er da 2% kun right?
Nordea sker der ikke noget med.... og lige tidshorisonten 3-6 måneder er der hvor vi skal euro dans frem og tilbage
Men ingen risiko, derfor "kun".
kan obligationer betale sig? yeah i know conner. men man er vel "lidt" grå
dig
vi har netopsparing med flyvende ind og udtræk til 1,25%
men de tager kun op til en mill
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind