Aktiesnakken — Juni 2011
-
sørme ja. Men det er stadig et reelt bestyrelsmøde der skal træffe beslutning om at udstede warrants. Det kan en kommite ikke gøre
-
det har jo ingen reel betydning overhovedet?
-
de fleste warrants er under vand anyway
-
det er ikke det der er pointen aka. pointen er de i dag både har talt om warrants og egfr. Og mit spørgsmål er så om der må udstedes warrant
-
hvis de samtidigt ved de om 2 dage annoncere en aftale
-
det må vel være det samme som insider "køb". og hvis det er sådan jvf regler så kan man vel slutte
-
der ikke kommer nogen aftale
-
vi har været her før, hvor man kobler udstedelse af warrants med selskabsspecifikke nyheder
-
det har intet med hinanden at gøre
-
forskellen er bare her at vi VED de skal komme med en meddelelse inden den 1/7
-
det følger sin egen muntrer trummerum i et selskab fornøjelige
kalender -
vi VED det ikke med sikkerhed.
-
jeg logger også ned. Vi har meget i morgen at spekulere over og spekulere i. warrants er nok ikke en af dem
-
godnat drenge. Jeg nupper lige et par timer mere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind