Aktiesnakken — Juni 2011
-
nophope jeg har som sagt fået det bekræftet TO gange at det er proceduren fra børsnoterede selskaber
-
tildelingen af warrants sker efter en hel fast tidslinier så det foregår uafhængigt og som jeg har forstået det i genmab på særskilte møder
-
så kan du vælge at tro på mig eller lade være. Mwen det er fra folk der har været direkte invovlveret i store aftaler
-
ja det burde ikke være noget ekstraordinært over det. Det er en hel standard procedure
-
jeg kan kun sige tror mig det er det ikke.
-
jeg kan ikke huske hvor jeg læste at genmab har nedsat en kommitte for warrants som mødes 7-9 gange om året
-
hahah en kommite der 7-9 gange om året skal snakke warrants. Hvem sagde tage selv bord
-
Nominerings- og corporate governance komitéen 1 Revisionskomitéen 5 Vederlagskomitéen 3
-
I kan læse om proceduren på side 30
-
-
og hvis man ikke kan få nok fakta er der hele sektionen fra side 28 og frem
-
(mente nok det var 9, men synes det lød overdrevet, det var det så ikke
-
Der bør være en kommitte til komiteen. Og jeg tror deres rolle også er at skåle til julefrokosten
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind