Aktiesnakken — Juni 2011
-
spørgsmål til bivirknings profilen
-
beklager min tlf ringede så missede lige en del
-
spørgsmål. Der var 21 personer der ikke gennemførte med Tacro og kun 9 med Prograf. Hvad skyldes den forskel
-
hvor stor en andel af patienter mener i der er klar til at skifte fra prograf
-
de har ikke rigtig noget svar på antallet af drop outs. de ser ikke nogen bekymrende data. De får dog væsentlig flere
-
andet fase 3 studier hvor der er 540 patienter
-
30-50% af prograf patienterne har gener ved at tage stoffet. (inkl 2 gange om dagen) så det kan være et mål
-
vil i med disse data i hånde forsøge at forfølge en partner stratigi i US
-
de er allerede blevet kontaktet af nogle selskaber forud for disse data. De forventer nu der vil blive yderliger kontakt
-
De mener de står stærkt med de nye data.
-
Han nævner dog ikke noget om de nu VIL forsøge at finde en partner
-
hvad vil være den regulatoriske process efter filing
-
de regner med ca 1 års behandlingstid af myndighederne
-
CC færdig
-
-
Også tak herfra, har tilladt mig at paste et referat ind i LCP-tråden
-
hvad med lcp atorfen ?
-
burde være muligheder for aftale der
-
ja det er ganske enkelt imponerende aktien ligger hvor den gør. Hvis der ingen upside er ved gode data og der er en KÆMPE downside ved
-
dårlige data så er branchen snart historie som et investerings objekt på børsen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind