Aktiesnakken — Juni 2011
-
Og det fastholder jeg stadig. Det er nu flere af de nye møller så småt begynder at blive leveret
-
og de har en større margin end de gamle
-
og det er også først fra 2. halvår sidste års store prikke runde for alvor slår igennem
-
MEN der er stadig riskom for en nedjustering. De er IKKE i mål endnu.
-
Så den forsigtige afventer Q2 regnskab. Også selvom det måske vil betyde en højere kurs
-
Q3 regnskabet kan også være en skidt nyhed for investorene idet Vesrtas der vil komme med en opdatering af 2015 målene
-
Og der kan jeg ikke se anden udvej end at de må nedjusteres
-
Spørgsmålet er så hvordan marked vil reagere på det
-
hvad talte coller om i går? det har jeg misset
-
Men alt efter temperament så er det mellem nu og lige efter Q3 regnskabet man skal ind. Man bør dog mindst vente
-
et par dage mere da den pt falder næste hver dag
-
ja ok det kender jeg godt. Har dog ikke set noget rigtig interessant på Vestas. Men måske coller eller du ved lejlighed kan linke til det?
-
nej ikke rigtig. Men uden ekstaordinære nedskrivninger mm så er det vel nede i niveau omkring 5-5,5 mia euro.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind