RTH - skub lige til grammofonen.
@Aka : Nokian, som ligger i eur 33,21 nu?
aka> nej - men tænkte lidt på om vi herinde ikke snart kunne overtage hele Gen med den markedsværdi den har?
Vi kan skillinge sammen til en billet til RTH, hvis han vil futte fabrikken af
munk> det er nok også desværre den eneste måde vi kan komme af med den på
de må jo give os noget nyt vi kan regne på. Mine regneark er trætte slidte og korrekte
aka> præcis - men synes hele tiden deadline bliver udsat i Gen
Vi må håbe på at der på et eller andet tidspunkt er noget i den aktie, der går vores vej
Sælg de GEN - eller smid dem ned i skuffen og tænk på noget andet.
jeg er også mest til et skuffecirkulære må jeg sige
munk> siger jeg også - men tror vi fra hvor vi står nu skal se udviklingen i år snarere end i måneder
Et skridt af gangen. Lad os nu se den næste måneds tid, hvor Zalu ender
@Nope : Ser det var dig med gakket i Nokian. Respect, brother, respect!
men jeg håber inderst inde på Aabos analyse heldigvis har han tidligere haft ret
munk> jeg håber på en aftale - men tror ikke det bliver inden for den næste måned men kan ikke helt greje Gens udmelding desangående
Gad vide om det der named patient halløj er en opgivelse af at finde en partner?
Der er desværre for få af den slags historier, Thure. Men de få der er pynter.
munk> jeg kan ikke greje det - men mange zalu-forsøg er allerede droslet ned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind