Thure - hvilke grusomme nyheder kender du om AstraZeneca ?
@nohope : Ingen, men der sker bare ikke en brik i det selskab. Ingen spændende nyheder. Ingen kursstigninger. Nothing. Just silence.
næ - men der kommer udbytte 2 x årligt.
Ikke at det har været nogen god forretning - har haft dem siden 06
Jaja og jo derfor jeg har den, men selv for en valueinvestor som mig er den dødkedelig. Kom lige op over sek 325 og nu siver den igen.
Mine har kostet 402 SEK. godt nok til en lidt lavere SEK end dagens kurs.
Ligger i pensionspf. Hvis jeg bliver gammel nok - sælger jeg dem - ellers ikke.
men samme bekymring som alt andet Medico - pipelinen
Ja. Synes du selv selve selskabet er veldrevent nok, men du burde bruge deres enorme indtjening til opkøb.
Well - jeg har for mange forskellige aktier til at jeg ved hvad de enkelte burde eller ikke burde - sidder bare og tager imod deres udbytter
Når noget er købt til lang pf. så fryser det fast - og bliver liggende - har slet ikke evenerne til at handle.
det er nu iøvrigt en god evne
Ja - vi andre må jo bare se til at de skovler millionerne ind - suk.
jeg synes mest jeg skovler millioner ind i mine regneark og nu sidder jeg med dem til USA. Støn
jeg fatter ikke hvordan jeg kan tiltrække så mange arbejdsopgaver
enten er jeg dygtig eller også er jeg ikke dygtig nok. Heller mest til det sidste.
godt gud har opfundet den bærbare macbook pro så jeg i det mindste kan gøre det i solen
Jeg forstår ikke rigtigt den der med: "Jeg ligger dem i pensionsdepotet". Sådan et skal vel også plejes og
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind