Aktiesnakken — Maj 2011
-
nordjyske bank fastholder - iøvrigt fornuftig omtale af landbrugseksponering http://www.proinvestor.com/aktienyt/553602/Kvartalsrapport-pr.-
-
Radek, vi skal have dyrket grunden til det store fald, det eneste rigtigt gode svar jeg har er at de har skuffet på vækstforventningerne og
-
så noget nede i tyskland med reference til de tidligere nyheder på deres regnskab sidste uge
-
Jeg kan ikke lide Auriga. ØK bliver ved med at forbavse med sin veldrevenhed
-
jeg er generelt skeptisk overfor danske aktier. Kan dog godt lide d/s norden
-
selvom branchen skræmmer lidt looking forward
-
det kan være en ide omega at du opretter en tråd under nyinvestor. Folk herinde plejer at være gode at dele ud
-
det første du kan gøre er at læse kvartalsrapporterne for Auriga og ØK
-
så har du en ide om hvad der sker i selskaberne
-
fallitsuisse og deres landsmænd går til den i GES idag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind