Aktiesnakken — Maj 2011
-
ja, 69mio market cap og 300mio 3årig equity-konvertibelt-fancy lånedeal og en kommende emission er nok en god opskrift på dødsspiral
-
ja omega. det er nok på den lange bane
-
på den korte bane venter vi på merck og på fillingen af Grazax i US
-
Radek, Enhver pris har en køber og en sælger, så det siger jo ikke meget. Fald på stor volume siger en smule mere
-
der er altid nogen der køber og nogen der sælger, det er jo krydset af bud/udbud der skal interessere en og volumen størrelse.
-
Der bliver lodset mange flere aktier ud end normalt. Det kan betyde noget der både godt og skidt
-
nej ikke når prisen falder som besat
-
så der ligger en masser der suger den op fordi de tror den ikke bliver billigere og når det så gør det, hvad gør de så?
-
Så du kan ihvertfald ikke tolke det som om købsinteressen er stor. Når prisen falder under stor volume, så er det sælger der er mest
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind