ved test af øverste 2 zoner fik de flow på 1,000 m3/d som er nada.
test 3 og 4 er gennemført med forventninger om mere gas end forventet
de skal løse pengeprobs nu for at komme videre
Jeg sidder klar til at samle tungt op men den skal lige holde op med at falde 10-15 % hver dag
jeg samler op iøjeblikket - senest igår med 30 k til 0,43 - gad vide hvor bunden er.....
bunden er 0. Tror dog ikke vi ser den
over de seneste 5 år har den vel været lavest omkring 0,15 - så langt håber jeg ikke vi skal ned
man kan jo drypkøbe lidt hvis man tror vi er tæt på bunden
det er netop min filosofi
jeg tror vi bunder ud heromkring. Tror den presses lidt ned af dem der vil købe og kyllingerne løber nu
tror jeg også - men den er jo en vild krabat - svinger vildt når det går løs
bl.a. solgte morgan stanley en sjat i slutaktion for at få den ned igår. samme mønster i canada. små poster nedad
næste issue bliver at få smidt på det rigtige tidspunkt - ja ja - livet er ikke lutter lagkage
fik smidt hele bunken over 1,70
jeg har lavet 1/4 mil på den på 4 mdr
varer nok noget inden vi rammer 1,70 igen
ja den er jo en pengemaskine når man spiller den rigtigt!
sidder klar og køber nok ca 5-600.000 hernede hvis jeg kan finde et godt entry. det vil svare ca til mit overskud
tror på at det kan lykkes for dig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind