Aktiesnakken — Maj 2011
-
havde en ven som lever af aktier, og han flyttede ikke til swiss pga. det... (kraeves at du har et andet job som hovedindkomst som du havde)
-
det samme i sverige - der bliver man ogsaa klassificeret som 'proff' hvis man lever af aktier.... og dermed hoej skat.
-
traels at skulle arbejde - for at opnaa lavere skat

-
heh - saa laerte jeg et nyt ord ogsaa

-
og saa er danmark ikke helt ringe - rent skattemaessigt at hive penge ud til personligt skat (max 42%, og ok fradrag paa alverdens)
-
og hjemlige omgivelser, frikadellerne, osv.
-
du har personligt fradrag (og konens hvis gift), og 42k til 28% skat x2 med konens
-
tror ogsaa du sparer paa det - og i og med at du ikke arbejder (arbejde straffes haardt her)
-
du skal vist have henvisning fra laegen for gratis physio - mens tandlaege vist altid har kostet - men dog betaler staten en vis del...
-
det er fjollet saa hoeje skatterne er (og fradragene)
-
det er der noget om

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind