Aktiesnakken — Maj 2011
-
Tørlastskibe... 5800 usd for capesize. Det er jo vanvittigt. http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10298981/Toerlastskibes-vaerdi-presses-a
-
Cimber er snart færdige
-
climber er da helt ude i skoven
-
det er så rekord for nedjustering
-
I hele selskabets levetid har de hvert kvartal nedjusteret
-
det er lige ved at de slår H+H i 2008-2010....

-
H+H nedjusteringer går langt længere tilbage
-
2006?
-
-
det var nu ment som en advarsel

-
TOPO: Faktum är att detta genombrott är av den digniteten att det uppmärksammat i Nature! http://www.nature.com/nature/journal/v470/n7334/fu
-
Damn, sådan en ordre kunne vws godt have brugt..
-
topsil rapport nu
-
justeres forventningerne til koncernens
omsætning i 2011 fra en organisk vækst i niveauet 5% til en organisk vækst på 0-5%. -
EBITDA i
niveauet 100 mio. kr. fastholdes som følge af øget fokus på
omkostningstilpasninger og effektivitet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind