Aktiesnakken — Maj 2011
-
har i set bonusbanken? 0,75... vanvittigt
-
prisen kan vel aldrig nogensinde løbe derop? der er vel en grund til at de 2 bejlere kun forhøjer med 2 øre ad gangen... nede fra kurs 0,28
-
enig gjern
-
Det er helt vildt..
-
SEB køber godt op i bonusbanken.. Og i mellemtiden ærger jeg mig endnu mere over ikke at tage et arbitrage play
-
hej RTH, svarer dig lige i tråden. Synes du ikke deadline er lidt stram
-
du spørger om mine forventninger

-
Jeg kan rigtigt godt lide Jan Van der Winkel som direktør. Jeg synes han er meget dygtig
-
Han skal passe på sine tillægsord.
-
på spørgsmålet om Arzerra slow down sagde han at De var very excited.
-
Jeg synes ordene skulle være at salgstallene er fuldstændig inline with expectation
-
kan godt lide at de sige år ikke måneder. Det er super troværdigt. men det er svært at være super excited heller ikke som aktionær
-
lad os være super excited når der er tyngde i det. Jeg er super excited over deres aftale med GSK, som er flot.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind