Aktiesnakken — Maj 2011
-
hvilken begrundelse
-
Det skal ske via en rettet emission mod GWM Renewable på 52,7 mio. aktier til en markedspris på 18,85 kr. stykket.
-
det er ikke til forhandling så jeg har svært at se at kursen på GES skal særligt meget op
-
jeg har svært ved at se fordelen for de små aktionærer, men nu fik vi jo den emission giganticus, som Peter Høst lovede i P1
-
der var en lille og der kom en stor. Måske er dette den bedste løsning for selskabet, men jeg tvivler på aktionærerne
-
det sker trods alt til en del under indre værdi, så det er nok italieneren der har størst upside
-
forsigtighed er altid klogt så enig. Men jeg kan ikke se at dette skulle have upside i sig? eller for den sags skyld downside
-
han er jo pligtmæssig forpligtet til at byde 18,85 og det har han også tænkt sig
-
det vælter ikke ligefrem med info om hvad der er i GWM RE.... men der kommer vel frem.
-
de leverer den vel.... andre laver resten... og når dne er i drift kommer vvs og laver service m.v.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind