er der nogen der kan fortælle mig hvofor gazprom på danskebank er faldet 50 % men når man kigger på gazprom hjemme side er aktien i london s
Kig igen kl 8:00 i morgen, krath. Butikken er lukket.
kurs 700 og 80 % for DCO. bum-bum det kan de måske opnå - jeg tror jeg vil overveje at sælge på markedet næste uge.
I det mindste små 2 milliarder mere for DCO -og ind i et nyt regnskabsår, kan ikke forstå de ikke er opmærksomme på den detalje.
Fryd at Coller og enkelte andre -såsom min bror - har smidt - til de lavere kurser.
haha - er det nu jeg i bedste i'm invicible stil skal fortælle at jeg ikke fik solgt fordi jeg ikke havde koder mv. til nordnet ved hånden :
Men egentlig havde jeg været ligeså lykkelig hvis de havde trukket sig.
DCO har flere grønne ting i linien - ikke bare ethanol men også gummi, de tjener penge og betaler udbytte og så er de uanset hvad malurt og
andre siger et dansk selskab med aktiviteter i DK. Dupont lukker hurtigst muligt ned i DK -Nokia løsningen.
Den er god med dig Coller
Jeg flytter dig lige fra "solgte DCO for tidligt listen" til "kan ikke huske sine koder listen"
Du kan selv vurdere om det er en forfremmelse
haha.... ja for 35kr ekstra var det nok ikek det værd...
med den ene aktie der lå i depotet løber det jo ikke ligefrem op, men nu er kurtagen jo nok dækket
1 aktie - jeg tror du har taget LE´s frimærkestrategi lovligt bogstaveligt.
så det havde nok været billigere for dupont bare at sende mig 2 sedler med benjamin franklin på... ift. til alle de postkort og breve de har
sendt mig i løbet af perioden.
det er lidt småt indtil mit forslag om fuld borgerløn til alle bliver vedtaget på chr.borg....
Det kommer Coller - foreløbig gælder der halvdelen af befolkningen - nu må du håbe på at den anden halvdel
også bliver dækket, der blev 1000 ekstra fra Nokia forleden der kom med og DCO kan levere yderlige nogen 1000 stk. når Dupont
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind