Aktiesnakken — April 2011
-
Det er trods alt deres ben nummer 2 i latestage pipeline
-
gentogen de har forhandlet i over et år så deeeet. Men ja de kan skam sagtens nu at lukke en aftale endnu
-
det er svært at spå om. Den burde jo ikke falde, men det gør den jo nok. Men jeg tror faktisk ikke der er meget der kan rykke den ned herfra
-
Pointgen er blot Jan har meldt meget skarpt ud at der skal være en deal i 1. halvår ellers bliver der lukket. Og derfor
-
iøvrigt tænker jeg at Jan kommentar om forhandling ved GF godt kan dække den aftale med Seattle?
-
ser jeg risikoen vokse for hver dag der går uden en deal
-
Ja aktien vil selvfølgelig stige på en aftale. Hvor meget afhænger helt og holdet af strukturen på en aftale. Så det er nok alt mellem
-
20 og 100%
-
jeg tror kun den stige på cash værdien af aftalen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind