Aktiesnakken — April 2011
-
det er altså 50% af market cap der lige kommer hjem der i cool cash
-
Du er lun på DIBA ikke
-
må man formode - der står ikke lgie hvordan afregning/afvikling sker.
-
deter ihvert fald 85mio over bogført værdi forsikringsdelen sælges til.
-
tjoh aka... market cap er 175mio, egenkapital er 487 ultimo 10... nu er der solgt for 170 mio kr med 85mio i gevinst
-
you do the math
de kan jo selvfølgelig stadig komme et skod 1.kvt. regnskab, men solvensen er nu 20% så mon ikke banken klarer skærene -
og det er jo reelt der vi er henne pt når det kommer til småbankerne.... find dem der overlever på 2-3-4års sigt
-
SPG - Det er sgu besynderligt. Jeg har tidligere brokket mig over at MSI bevidst trak lukkekursen ned på SPG ved at sælge en lille portion
-
aktier ned i buddet - det ser nu ud til at MSI har vendt kajakken og prøver at trække den op ved at købe en meget lille portion af udbuddet
-
54,4
-
meget svag volumen
-
Vestas forsætte sin tur ned.
-
ja det
er pga nyheden fra kina -
den har jeg hvis ikke lige fået med.. har du et link trold
-
jeg har fundet det..
-
det ser ud som om at vi kommer til at se VWS i 160 erne igen... men det bliver spændende at se hvad der sker her til Q1
-
SAlling bank underskud før skat 5,9 mio. FAstholder årsforventningen
-
15% stigning i indlån til ny rekord. Det er 301 mio kr større end udlån nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind