Aktiesnakken — April 2011
-
men downsiden-risikoen virker nok engang til at være blevet mindre.... og så er alt luget ud nu.
-
og med dagens overraskende meddelelse må downsiden på kursen være blevet endnu mindre?
-
5 mio aktier opkøbt i markedet må give noget.... hvis de altså vil udnytte hele bemyndigelsen og direkte i markedet
-
over 33% grænsen.
-
jeg kan ikke umiddelbart forestille mig at italienerne vil deltage i programmet.... dermed ryger de måske også (afhængig af definitioner)
-
karbold - jeg har ladet mig fortælle at norge er gået på påskeferie allerede
-
det tror jeg næppe de har eller må ha´en forestilling op, men de får vel en bank til at købe struktureret op over en periode
-
insolvens - ja, 5linjer er vel ganske fint
jeg har 2-3 sider med noter, men det kniber med finde tiden til at konvetere dem til word -
normalt kan man sige at firmaer bør købe op hvis kursen er under indreværdi, men det komme jo an på om egenkapital er meget goodwill baseret
-
hvis indre værdi er 0,7. Så giver det jo god mening hvis det hele eksempelvis er kontanter, så giver det god mening at køber 1 kroner for 70
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind