Aktiesnakken — April 2011
-
nej Morten. Fik du solgt?
-
det er da en helt utroligt omgang stigning
-
har solgt i 0,59 idag
siden har den været i 0,62 og nu 0,61 -
rimeligt heftigt handlet
-
har du købt ?
-
nej morten, jeg har ikke kigget på regnskaberne endnu
-
nu sælger jeg ikke flere...gider ikke se at den stiger hver gang jeg sælger...men har ikke så meget tilbage
-
der er lige snuppet 300.000 stk i 0,6 på få sekunder..
-
men hvis der er bund i omsætningen i selve virksomheden så skal den nok blive god. Og du bliver ALDRIG fattig af profit
-
der er der ikke..meget lav omsætning sidste gang fordi priserne er droppet 60-70 %
-
har du beholdt samme margin fordi de har skiftet leverandør
-
så er det nok ikke dårligt at sælge ind i drømmen og så købe på realiteter
-
jeg vil gerne være sammen med Buffet i Goldman Sachs http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10294623/Goldman-Sachs-kom-bedre-end-ventet-ud-a
-
det gør jeg så
-
købte han ikke i sin tid også 5%?
-
- obligationslånet. Og hvor er han bare sej igen igen. Så lavede han lige + 1 mia dollars igen, hvor da det gik højt alle sagde at han havde
-
lavet en fejl.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind