Aktiesnakken — April 2011
-
der har været nogle kæmpe klumper til salg i lukningsauktionen gennem den sidste uges tid
-
det er dem der står for handlerne i luk
-
det må da være en markering til nogle købere
-
(som så åbenbart ikke er der)
-
Hey akedemikeren..kan du huske jeg snakkede om nattopharma igår..
-
?
-
er steget 14 % på en rødbørs (-2,5%)
-
skulle man sælge ?
-
på hvad? - hvis der ikke er nogen forklaring så kan det være man skal sælge
-
ingenting...er steget fra 0,24 - 0,54 nu uden nyhed...
-
der kom 3* gange så mange aktier ind i 0,25 ved emissionen for 1 måned siden..fatter det ikke
-
der er helt sikkert at jeg vil holde aktien..vil bare have en andens vurdering af om den falder tilbage..
-
så jeg kan sælge og købe tilbage billigere
-
ja, fik solgt sidst i 0,5 og købt igen i 0,44..solgte lidt i 0,52 idag og ser så at den til slut bliver handlet en del i 0,54 ! ??
-
må indrømme det virker som galskab at den på en måned skal stige så meget når alle kunne have købt til 0,25 i emissionen... tegningsretter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind