Aktiesnakken — April 2011
-
altså hvis den underliggende drift fortsætter sådan så er der kun en vej
-
ja, vækstcasen er i hvert fald ikke taget af bordet endnu
-
men nu har vi så fået et forvarsel om hvad der sker den dag giga-væksten stopper eller forventes at stoppe
-
Mornings - er der nogen, der har kigget på implikationerne af det finske valg?
-
Jeg kan ikke rigtig finde noget. Så vidt jeg har hørt, kan Finland få meget stor betydning for redningspakkerne og stabilitetsstrukturen
-
gad finnerne ikke portugiserne?
-
de gider i det hele taget ikke finansiere de pomadebe og gældsfængte piigs charlataner
-
der skulle stå befængte
-
ikke nødvendigvis hahaha
-
Lederen af de ”Sande Finner”, Timo Soini, har ikke direkte krævet Portugal-hjælpepakken taget af bordet, men hvis han skal indgå i en koalitionsregering i Helsinki, vil Finlands position blive mere håndfast.
-
-
back tracking in the light of responsibility. Nice
-
the system works
-
gerne genvælges uden at få en højrefløj ind med 20% af stemmerne.
-
den sande finger?
-
nåh, 1.halvdel røg... der stod noget med tyskerne og påvirkningen af dem.
-
stadig gang i big scale M&A... denne gang medico http://www.rttnews.com/Content/TopStories.aspx?Node=B1&Id=1599678
-
kan johnson blive større?
-
ok - det er satandedemig lummert!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind