Aktiesnakken — April 2011
-

-
var godt nok også heldig med timing i kurs 3 og 4
-
ja det er meget godt gået
-
for at sige det muldt
-
mildt
-
Har overvejet at gå ind i Årsleff..er timingen rigtig nu ?
-
ja jeg overvejer det samme. Branchen har det svært men Aarsleff landede lige en milliardordre på 80 offshore fundamenter
-
så der er noget der trækker op og noget der trækker ned. Men ved så ikke hvad de har tænkt sig hvis femern også går igennem
-
insidere køber, sammenholdt med lav markedsværdi og P/E gør den attraktiv..
-
har der været insider i den? det har jeg misset....ja så er det nok tid
-
skanska er væk, og det er meget af underskoven også. så de eneste reelle konkurrenter er Højgaard
-
og MT
-
- Marts
-
enig ! man må også forvente at forventningerne er konservative, hvis konjunkturerne holder..
-
har ikke forstand på TA, men ser det ikke udemærket ud ?
-
det er jeg den forkerte til at spørge om

-
min portefølje lyder som følger: Athena, alk abello, PAAl, thrane og thrane, columbus, Nattopharma og muligvis snart fingerprint cards..
-
Hvad siger i ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind