hæ - har en nevø der fik PSE aktier til sin konfirmation af sin onkel, det må have været i 2007 til ca. kurs 1500
Skjærbæk gør mange rigtige ting ... Han får styr på udgifterne og gælden. Men jeg tror det vil være en katastrofe og skille det ad i atomer
jeg synes også han er meget sej. Specielt da han solgte af på abramovich hypen
det er da rimeligt god forretningssans i
Men hvis dagens rygter om lav værdisættelse af lalandia - som ved salg skulle kunne indfri hele gælden ... Så virker det da mest logisk?
men ellers har jeg heldigvis ikke rørt fodboldaktier - det må kun være et spørgsmål om tid inden SKAT ikke vil tillade tab på fodboldaktier
fratrækkes i gevinst på andre aktier under henvisning til "hobby"
Hehe - Men den sag syntes jeg der er noget råddent ved - han kan ikke have undgået at vide noget af en eller anden form
ja fodboldaktier er ikke for sjov
eller måske er det netop det de er til for
haha nohope det kunne være sjovt ... Så der nok nogle selskaber der ville få det overordenligt svært
men parken er en lidt special case. Der kunne godt være noget værdi i den.
Er der nogle nyheder der har forbigået mig angående Topo ? Har ikke helt snuppet hvorfor den er røget så langt ned
Ja helt enig ... - Vil gerne se hvad dette år kommer til at byde på for Lalandia og FitnessDK
Well - altså deres nidkærhed i andre sammenhæng taget i betragtning så ville det kun være rimeligt - men det tør de garanteret ikke - de
Men nogle af de ansatte i fitnessDK virker inkompetente. Jeg skulle forhandle noget firma aftale med dem men de afslog - nu har
rammer altfor mange - og bliver upopulære - så hellere noget smalt der ikke rammer så mange
jeg forhandlet en aftale med FitnessWorld - de har fået 400 nye kunder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind