Aktiesnakken — April 2011
-
enig, jeg håber den falder lidt når deres vindue lukker.
-
6 uger er også den frist jeg har...
-
Så det er nok noget nært det samme for dem..
-
http://www.business.dk/boersnyt/nasdaq-erklaerer-krig-i-boersdyst lidt om NYSE-opkøbskampen nu du er her
-
Tak - interessant
-
du så godt det med at 42,5 buddet kun er delvist cash ik? hvilket må forklare hvorfor vi ligger pænt under
-
Det havde jeg overset i første omgang, men så godt du havde skrevet det en dag..
-
Og det forklarer så det store spænd..
-
Men hvis konkurrencemyndighederne samtidig ikke er så positivt indstilet overfor overtagelsen, er der også en hvis risiko..
-
Hej benny. Hvordan ser du det kan knække nakken på exiqon?
-
Det er exiqons opfindelse som Santatis har fået rettighed til at benytte. Men som jeg forstår det skal Santaris så betale
-
exiqon milestones/royalties hvis Santaris sælger deres stoffer videre
-
Den slags aftaler er trods alt meget, meget lille på royalties/milestones så det betyder som sådan ikke det store for exiqon
-
men pointn er at det er exiqons patenter og de derfor ikke kan komme ud i en situation hvor de skal betale til Santaris
-
cimber har det generelt ret dårligt. De bliver tævet af Norwegian
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind