Aktiesnakken — April 2011
-
du trækker den op pete
-
spgroup - hvornår er man over 100?
-
og det kom vi så i samme øjeblik...
-
men det er "hand bags at 10 paces" med den volumen
-
det er vildt nok som gad satser hele butikken i spg... ved vi hvor han får pengene fra?
-
jeg ved han har en villa på frederiksberg - men det burde vel ikke være nok
-
jeg vil tro, at det er en velvillig bankforbindelse, der går med langt hen af vejen
-
men det er altså mine totalt ubegrundede spekulationer
-
ja, det må det næsten være.... for man skulle jo tro at havde han haft "kassen" selv havde han købt mere op da aktien var helt nede og rode
-
og det stemmer meget godt overens med, at bankerne ikke kunne låne ud på det tidspunkt
-
meget betryggende, at han giver dette signal
-
er det 14,1% han sidder med nu?
-
ja det tror jeg det var...
-
desuden må der også være mere sikkerhed i de trods alt mange aktier han fik hapset fra 20 og hele vejen op
-
det er lige omkring 30 mio i kursværdi i dag...
-
så FG er oppe med 3 mio på dagen. ikke en dårlig dagsløn, før der skal købes lørdagsslik til familien
-
UBS sætter vestas på least preferred list....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind