Aktiesnakken — Marts 2011
-
det er nemlig rigtigt ebro
-
klart, klart - udfordringen er jo blot at konkursramte virksomheder ikke udbetaler bestyrelseshonorar
-
come to think of it - måske Lett parallelt vil åbne en konkurspraksis...
-
Så kan man dæl'me tale om synergier, der vil noget
-
-

-
Vi varmer vist alle sammen op til i morgen.
-
Jeg påtænker et hjertevarmt indlæg, der beskriver NE Nielsen mange store ledelsesmæssige kvaliteter
-
det ved jeg nu ikke om jeg er garant for

-
eller måske en opregning af vores erhvervsvenlige regerings mange fortjenster ud i den svære kunst at skabe robuste arbejdspladser
-
og alle sidder her endnu, en vis træthed har nok indfundet sig ovenpå sidste uges ikke PI-agtige kvabbabelser
-
eller måske en udrednig af, hvorfor granit faktisk er et fantastisk materiale til luftfart
-
definitionen på intelligent liv er vist også relativ overkommelig. Skal man ikke bare reagerere og tilpasse sig stimuli

-
du skal vist bare hæve dig over amøbestadiet...
-
ja varnæs måske krydret med Cimbers forretningsmodel. Jo flere vi flyver jo mere taber vi
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind