Aktiesnakken — Marts 2011
-
tak for info coller!!
-
så fik jeg da i det mindste ret i det blev en større mølle end hi
dtil annoncert. -
de har fuldstændigt redesignet den i forhold til de planer der var for små 18 mdr siden da de første fortalte om møllen
-
den gang var det en 6mw mølle med en rotor diamter på 130-140 m
-
Nu snakker vi 164 meter og 7mw
-
men også først en prototype i Q4 2012
-
Det er altså sent i forhold til en stribe konkurrenter. Så den er virklig redesignet
-
Det er gode nyheder..
-
Men er det så V112, som skal trække læsset indtil 2015?
-
Det er jeg ikke specielt begejsteret for.
-
men er nu alligevel overrasket over de vælger at bruge SÅ stor en rotor til "kun" 7mw. SeaTitan fra AMSC er en 10mw under udvikling som også
-
pt er sat op med en 164 rotor
-
kristensen selve tidspunktet for serieproduktion er ikke senere end hvad jeg havde regnet med
-
Det ved jeg, men havde nok håbet på den blev fremrykket lidt..
-
Den nye mølle skal først være klar til round 3 i UK hvor 31.000mw skal opstilles fra 2015-2020
-
Men igen, de sætter jo ikke noget på gaden som ikke er gennemtestet, og derfor har de brug for nogle år, hvor de kan arbejde på fejl og
-
ngler på prototypen..
-
det er det tidspnkt alle producenterne har for øje med de 6+mw møller de pt har på tegnebrættet
-
Men hvor står de andre producenter om 4 år?
-
Men der skal nok komme andre nye møller inden 2015. Jeg forventer stadig V112 platformen bliver udvidet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind