nix - det er ikke din erkendelse.
nej det er det nok desværre ikke
Jeg blir altså harm når vi alle skal spænde livremmen ind og så scorer Faclk-bosser 300 mio og Danske hæver lønninger osv...
Synes de begge er helt ude af trit med befolkningens følelse af at den ene blev reddet og den anden i årevis har levet af - det offentlige..
Men nå nej - i AA og Anders Savsmuld's mund er det ganske rimeligt og de skal have skattelettelser
US. Omsætningen er utrolig lav og finanserne lagger - for mig er det tegn på vi er tæt på en top nogle mere positive?
ja - men han er gået i seng - to gange endda.
nåh, hvem eller hvad skal vi mere bashe her til aften? galden flyder over og skal spredes over noget?
nåh, danmark vandt og krohn-dehli kostede et mål i den rigtige ende idag... flot.
Så slipper de for nærmere tiltale
Coller/Aka - om max 10 år vil vi alle opdage at Vestens indblanding i Libyen var den største politiske fejl i nyere tid. Sorry to say so.
AQ er nu helt klar til at tage magten over Øst-Libyen og det vigtigste oliefelt. Så fra at lukke AQ inde i AFGH/PAKI får vi dem som naboer i
EU - med mindre da man erkender at man må direkte ind med landstyrker og blive der til et provisorisk styre har fået styre på det. Sarkozys
skampæl i udenrigspolitsk historie. Nu vil man armere rebellerne - var det ikke de man gjorde med Muhajedinerne i Afghanistan der så vendte
våbenet mod giveren. FØJ hvor kan jeg ikke lide situationen som den er.
Så bliver den en spændende dag med VWS øjne..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind