Aktiesnakken — Marts 2011
-
jeg baserer mine tal på at der alt andet lige bør komme en effekt af jcode, og der bliver udrullet mere og mere. så er hop fra de 15
-
og så tror jeg på uptake hoppet kommer i q7
-
dvs. q3 2011
-
lagde godt mærke til det insider køb, og den er valueret meget interessant
-
så eneste spøgelse er pensionsforpligtelserne
-
Ok,Aka ...jeg tror bare at der må være en grund til guidningen,selv om jeg ikke forstår hvad?
-
de har skudt i blinde fiske og så tror jeg at de guider konservativt. men bottomline er at ingen ved noget om det uptake
-
@aktien pensionsforpligtelserne?
-
rella er jo noget halvt familieejet virksomhed, så de har sat sig i nogen forpligtelser, det gør den speciel
-
jo aktien
-
hvis du har betalt med dankort, så går der lige 10 minuter og du skal logge ud og ind
-
jo præcis, men aktien ser spændende ud valueringsmæssigt
-
og det insiderkøb tyder jo også på det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind