Aktiesnakken — Marts 2011
-
kursen steg 15% til kurs 345 da de annoncerede købet
-
vi har så fået et par forskellige historier, først hvilede fabrikken i sig selv. Siden hvilede den bare
-
købet af fabrikken lå i perfekt forlængelse af den historie Lisa solgte om Genmab. At de ville være et pharmaselskab
-
jeg kan ikke huske nogen analytiker der på det tidspunkt ikke var ved at gå bagover i begejstring
-
og lige siden har det faktisk kun gået en vej og det har været ned ad..
-
ja. og det har ikke været kønt at kigge på. Inkonsistent historiefortælling
-
ja! det kunne være interessant at få hendes historie
-
tæller sine penge.
-
jeg er køber til biografien. Så kan hun få mine penge to gange
-
kursudviklingen lige nu?
-
vi har jo været igennem det til hudløshed. Forkert historie. Ingen institutionelle bider på. De private investorer har givet op.
-
uptake på arzerra fejler absolut intet! og royalty falder direkte ned på bundlinien. Deres burn er stort. De skal gøre noget ved det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind