Aktiesnakken — Marts 2011
-
Hrmunk så du tror der kommer noget godt i april mdr.
-
i det mindste røg de da ikke ud til et fase 3 forsøg

-
så har vi da lidt af pengene tilbage
-
genmab har ikke brug for pengene
-
han skal have fabrikken af bøgerne i år. Det får ham
-
måske ikke, men de brænder stadigvæk penge af hver mdr på fabrikken...
-
det er små penge trods alt. Men den fabrik skal ud af historien om Genmab. Desværre taler vi om det forkerte
-
du vil i givet fald så være verdens historiens første investor der er ked af royalty millioner
-
hvis man er mere bekymret end nogensinde, så skal man altså lige tage et par dybe indåndinger
-
Lisa havde storhedsvanvid..
-
fabrikken blev købt i en situation hvor det overhovedet var svært at producere nok antistoffer, meningen var at de skulle
-
producere egfr og på et tidspunkt troede vi at de kunne byde på arzerra produktion også
-
kursen steg 15% til kurs 345 da de annoncerede købet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind