Østeuropa havde en historie om frihed inden jerntæppet sænkede sig og de lå ligge op ad EU/Europa
de eneste der havde det tåleligt var dem med Dasha, Masha
fåk-fåk hvorfor kan man ikke se den nederste linie som man skriver ?
nordafrika er også tæt på dagens EU
ja, men de har ikke smagt friheden inden.
og halvdelen af mine indlæg forsvinder .....
Hvis I er så sikre på jeres fremskridts teorier hvordan kan det så være at Iran bare bliver værre og værre ?
Aka - at sammenligne Rumænien med Østtyskland kan man altså ikke ... specielt ikke fra 1980 og efter ...
Iran skal falde det ville være godt
Det gør mine ikke, men de er fulde af stavefejl når de dukker op
nohope, Iran danner modpol. de er vel helt naturligt
Iran falder ikke, de har set skriften på væggen og slår hårdt ned - øjeblikkeligt
de falder....og alt bliver såre godt
Iran vil forhåbentlig være skræk-billed for alle lande, så de ikke gentager det
Ghadaffi er faldet p.g.a. svaghed, den lektier har alle totalitære regimer nu lært.
de har da ikke slået til endnu selvom de truer og truer
nå drenge jeg vil også turnere i seng. Vi ses imorgen til nogle bomstærke aktier
tak for en god diskussion
Well - det er altså ikke gået op for mig hvorfor vi skulle ned idag, når de andre skulle op både US og Sverige.
når novo nyser og vinden blæser, så skal vi ned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind