ikke endnu, nohope. demokratisering tager sin tid. her må vi vente og glæde os til synergierne tager fat
Nohope - jeg kan ikke komme på et eksempel lige nu ...
Tyrkiet klarer sig da meget godt økonomisk
.
Lad os løse problemerne et ad gangen
Det går vel også frem i indonesien og Malaysia
ja Tyrkiet er fremragende - vi må bare håbe det siddende regeringsparti ikke kører landet mere i sænk ... er det ikke mærkværdigt at de
nohope -noway - no democray- ain´t gonna work islamic countries
regioner man bruger penge på at udvikle alle i hob er regioner med samme styre som i Ankara?
Der er ikke noget der hindrer islamiske lande i at blive rige, SA er stenrigt. Men de bliver ikke frie og demokratiske
Butter - Indonesien er en tikkende bombe ... kun udryddelse af ulighed kan nedbryde fundamental Islam - men det står US jo ikke ligefrem for
netop aka, og lad os knække de nemme opgaver først
det sagde man også om østeuropa i 1988
pludseligt faldt det hele sammen på mindre end et år.
USs interessser er olie og olie og olie i nævnte rækkefølge - og Ruslands ditto - hvorfor skulle man ellers gide Tjetjenien?
Fukiyama havde ret. Der er intet alternativ til et liberal markedsøkonomisk demokrati med retsstat
Jeg kan slet ikke se sammenligningen med Øst-tysklande holde -slet ikke.
Masha - le mieux est l'ennemi du bien
madha, det er jo alt for
forenkelt med den olie historie
Butter - he he - quoted fra hvor?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind