Aktiesnakken — Marts 2011
-
Link
-
Er helt ude nu hvad mener Du

-
Ok Takker, Du tror åbenbart ikke på den
-
Exiqon er også på vej ned igen.. Skal den mon ned til kurs 8 igen?
-
hej fantomas. Det vil jeg rigtig rigtig gerne. Men ham der skal betale er ikke overbevist endnu.... Så hvis du nu skriver hvorfor det kan
-
være en god ide så vil jeg se om jeg kan få ham til at læse det

-
Men jo jeg tror det bliver en ret interessant præsentation. Det er den vigtigste præsentation de har holdt i meget, meget lang tid
-
Og det er slet ikke normalt de afholder denne type præsentationer i forbindelse med lancering af en ny vindmølle
-
Det alene siger en del.
-
Og så er det muligt de kommer til at løfte sløret fra lidt mere i deres R&D afdeling. Så tror der kommer mange detaljer frem
-
nej det ved jeg ikke.
-
-
ja det er ren lotto. Der findes ikke noget sådan som at love en gevinst på 40-50% på 3 mdr. Det lyder som ren sidegadeveksler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind