Aktiesnakken — Marts 2011
-
selv vestas får tæsk lige nu...
-
der er nogle der siger hvis vi ryger under 440 ikke? (har ikke realtid)
-
Så nu falder det som en sten igen 443,7
-
ja den får sgu hk lige nu..
-
huk
-
det ville jeg lige have skrevet
-
@Ben: MA150 ligger i 440 og er en umiddelbar støtte. Ryger den, er MA200 431
næste -
Norden var i 175,5 da indexet stoppede og gik op i 446, da steg Norden straks til 178,5.. men nu falder begge igen, så det sker hurtigt
-
hvis det havde været muligt at tage en whiskey sjuss på arbejdet havde jeg sgu gjort det nu..
-
@Ben: hov, læste forkert
Ja, skal nok sige til. -
xact bear +5,95. Man skal se optimistisk på det.
-
Nu runder Mærsk B snart 47500

-
pandora næsten nede med 20% av av
-
@Osteomyelitis: tak
jeg håber ikke det bliver nødvendigt -
Rune Pansora har været under 20
-
den eneste jeg har i plus i dag er Bava.. men den har nu ikke været særlig glad for i sidste uge.
-
var i plus

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind