Aktiesnakken — Marts 2011
-
men radiation er 23 gange normalen i tokyo... og nikkei er -14%
-
-
godmorgen
-
den overskrift om "Ingen storudsalg af japanske aktier" holder da vist ikke http://www.bt.dk/udland/vild-panik-paa-boersen-i-tokyo
-
det her får konsekvenser på den korte bane, men på den lange bane, så fortsætter livet
-
føj for pokker de er røde....
-
nåh Pandora.... er det mon nok? jeg tror det ikke http://www.proinvestor.com/aktienyt/538093/PANDORA-OFFENTLIGGOER-REGNSKAB-FOR-2010
-
vild omsætningsvækst
-
og forventniger til +25% for 2011
-
så den kan altså godt klare nogle multipler
-
atomkraftværkerne er stadigvæk i kæme fokus.. mon det bliver endnu en glad dag for Vestas?
-
nu har de måske allerede opbygget et "konservativt" ry, men +25% på omsætningen og så "kun" en ebitda-margin på min. 40% som den var i 2010
-
virker ikke så ambitiøst.... i hvert fald ikke på det niveau der nok er indbygget i kursen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind