Aktiesnakken — Marts 2011
-
AKA..nu forstår jeg at du har været søvnløs,flot med PI.se. Men hvad sker der?det er da IKKE fredag endnu ?men tillykke alligevel

-
Ku i ikke vente ,eller hva?
-
Emissionsspøgelset har vist sig igen ?
-
hej fiskemanden, I er for tidligt ude. Vi har enkelte bugs stadig så schhh...

-
Ok så ligger jeg lige lavt

-
men dejligt med opbakningen!!
-
Sæføli'
-
vi har 130 svenskere på ventelisten. Det klør så meget i fingeren på at skyde det af!!!
-
God eftermiddag

-
hej osteo

-
Aka så blir det vist ikke nogen nattesøvn i nat heller
-
Man skal jo vælge et eller andet

-
meget tilfreds med at jeg fik solgte mine bava for to dage siden:) den får godt nok tæsk..
-
h+h rapport nu
-
Udviklingen i afsætningen har været tilfredsstillende på de fleste
markeder, men priserne er stadig på et meget lavt niveau og lavere end de
gennemsnitlige salgspriser i 2009 -
så må det godt nok også være svært at tjene penge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind